sobota, 3 października 2015

LBA

Cześć wszystkim!

Nie, to jeszcze nie czas na rozdział. Jednak on za niedługo nadejdzie, spokojnie. (:
Dziś przychodzę z LBA. Strasznie dziękuję za nominację! Właściwie to jest to moja pierwsza taka, więc proszę o wyrozumiałość. :D

,,Nominacja do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uzyskania za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od tej osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''

Ślicznie dziękuję Walerii z http://szafirowaklatwa.blogspot.com/ za te wyróżnienie. Jest mi niezmiernie miło. :)

1. Masz jakąś wielką tajemnicę? Jeśli tak, czy jeśli wyszłaby na jaw, zrujnowałaby Twoje życie? (publicznie/prywatne)
Powiem Ci, że nie wiem. Nigdy się nad tym tak nie zastanawiałam i prawdopodobnie nie posiadam takiego sekretu. Chyba nic by się nie stało.

2. Czy osiągnąłeś szczyt umiejętności malarskich? Pokaż swój obrazek. 
Niestety obrazka nie pokażę, ponieważ nie przepadam za rysowaniem. Ba, ja nie potrafię rysować! Bóg postanowił mnie obdarować innym talentem i wydaje mi się, że jest nim pisanie. 

3. Czy mogłabyś prowadzić psychiatryk? Jeśli tak, dlaczego? 
Pewnie Cię to nie zdziwi, ale nie mogłabym. Nic nie mam do takich ludzi, jednak jakoś nie wyobrażam siebie w tej roli. Coś czuję, że to nie dla mnie.

4. Wybucha pożar. Możesz uratować tylko jedną osobę; swoje pierwsze dziecko/miłość na całe życie. Kogo ratujesz? Dlaczego?
Cóż za okrutne pytanie! Jest takie nierealne. Gdzie ja tam mam mieć miłość swojego życia? XD Chyba wolałabym zginąć razem z nimi, niż wybierać. Jeśli jednak taka opcja nie wchodzi w grę, to chyba byłby to mąż. To, co teraz powiem, jest okrutne, ale prawdzie. Dziecko można mieć drugie. Kurcze, nie potrafię. Oby takie coś nigdy nikomu się nie przytrafiło.

5. Wolałabyś żyć wiecznie i się starzec, czy spokojnie umrzeć śmiercią naturalną w podeszłym wieku? Dlaczego?
Wolałabym spokojnie umrzeć śmiercią naturalną w podeszłym wieku. Nie chciałabym widzieć, jak wszyscy się starzeją, tracę wszystkich, rodziców, przyjaciół, rodzinę przeżywając im swoim wiekiem. To by nie było zbyt prawdziwe. Okropne, błędne koło.

6. Jakiego dezodorantu używasz? 
Rexona! XD

7. Czy masz jakieś zwierzę?
Owszem, mam. Pieska - Małą oraz kotka - Pulpecika. Młodsze rodzeństwo wybiera wspaniałe imiona, nie ma co. :D

8. Oglądałeś ,,Potwory i spółka''?
Pewnie! Uwielbiam tę bajkę! 

9. Wolisz rzymską czy grecką mitologię? Dlaczego?
Wolę grecką, ponieważ bardziej mi się podobają imiona bogów i bóstw. 

10. Jakiej muzyki słuchasz? 
Ostatnio pokochałam pewien zespół - 5SOS. Po prostu uwielbiam tych głupków i no. *-*

11. Z jakiego powodu najczęściej się denerwujesz? Dlaczego?
Ja szczerze mówiąc denerwuję się ze strachu. Boję się poznawać nowych ludzi, boję się na każdym konkursie, że coś spapram, boję się, że kogoś zranię. Z tych powodów jestem zdenerowana. U mnie strach z nim idą w parze. :c



Blogi, które nominuję;



Moje pytania;
1. Co sądzisz o samobójcach? Są dla Ciebie głupcami, czy może podziwiasz ich odwagę?
2. Czy uważasz, że oczy są odzwierciedleniem duszy?
3. Wolisz morze czy góry? 
4. W przyszłości chciałabyś/chciałbyś mieć córeczkę czy synka?
5. Lubisz czytać? Jeśli tak podał/podałabyś tytuły ulubionej książki? Ewentualnie paru.
6. Co sądzisz o młodych osobach, które piją, palą ,,dla szpanu''?
7. Wolisz herbatkę czy kakao? 
8. Lubisz deszcz?
9. Wolisz być w towarzystwie czy może jesteś typem samotnika? 
10. Leciałeś/aś kiedyś samolotem? Jeśli nie, czy chciałbyś/chciałabyś polecieć?
11. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/ałbyś zwiedzić? Dlaczego?

Dobranoc, kochani. (:




1 komentarz:

Mari Kim pisze...

Gratuluję nominacji! I przy okazji dziękuję, że mnie nominowałaś ;)
Co do czwartego pytania o pożarze i ratowaniu to jest okropne pytanie! Ale gdyby spojrzeć na to z takiej strony, że Twoja połówka mogłaby się sama uratować to ratujesz dziecko. Ah...to jest naprawdę ciężki wybór. Chociaż w przypadku zagrożenia życia człowiek się nie zastanawia, tylko robi coś instynktownie.
I piona za Rexone! XD Też ją używam XD
Co do problemu z odpowiadaniem na komentarze to ja niestety Ci nie pomogę, ale polecam http://forum.blogowicz.info/
Gdy sama miałam problem zalogowałam się tam i mi pomogli, więc warto poszukać tam odpowiedzi, bo może był już taki wątek o tym.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na rozdział!! T.T

Branoc! ^.^

Prześlij komentarz